URATUJ MITYCZNY ŚWIAT
Wciel się w RIN, ostatnie dziecko Twórcy, wyruszające w podróż mającą przywrócić porządek w mistycznym świecie. Zbieraj aspekty i runy, twórz zaklęcia i staw czoło potężnym bossom – twojemu rodzeństwu. Los świata spoczywa w twoich rękach.
OPOWIEŚĆ INSPIROWANA MITAMI
Opowieść o RIN, jej rodzeństwie i ich Twórcy, jest inspirowana znanym starożytnym mitem o Kronosie i jego konflikcie z dziećmi. Dotyka również ogólnego przemijania bogów. Mitologia stworzenia doskonale pasowała do mrocznej baśniowej atmosfery Metroidvanii – pozbawionej śladów ludzi, ale pełnej znaczenia magii. Ważnym motywem i kolejnym poziomem fabuły jest konflikt między posłuszeństwem wobec władzy – ojca (Twórcy), a wolnością – wolą wolną i odpowiedzialnością za siebie i swoje decyzje. Historia oferuje trzy możliwe zakończenia, zależne od Twoich wyborów.
ROZPAL SWOJĄ MAGIE NA NOWO
W grze występuje 18 czarów opierających się na żywiołach z trzech kategorii: atak (10), obrona (5) i użyteczność (3).
Czary są tworzone z Wzorców Czarów i Aspektów Magii (5). Następnie można gotowe czary rozbudowywać i zaklinać za pomocą waluty poprzez Mniejsze Runy (dodając więcej obrażeń) lub ulepszać według schematu i Wielkich Run (zmieniając efekt).
Matematycznie, biorąc pod uwagę kombinację Mniejszych Run, Wielkich Run i Ulepszeń, istnieje aż 7776 możliwych wariantów czarów. Co więcej, w miarę postępu rozgrywki czary można rozmontować, aby wykorzystać składniki do innej konstrukcji.
WALCZ ZE ŚMIERCIONOŚNYMI POTWORAMI I BOSSAMI
Podczas podróży będziesz walczyć z wieloma przeciwnikami, pochodzącymi z różnych krain (takimi jak Śluzaki czy Komary), ale także większymi przerażającymi bestiami (jak Przeolbrzymie Szczury czy Plujące Kwasem Rośliny). Główne walki jednak będą wymagać nie tylko odpowiedniego zestawu czarów i umiejętności, ale przede wszystkim podjęcia decyzji opartych na twojej woli. Jako RIN, szóste dziecko Stwórcy, staniesz do konfrontacji z pięcioma bossami – twoimi nieznanym rodzeństwem.