KLABATER NA GAMESCOM 2019.


CHCEMY OPOWIEDZIEĆ WAM HISTORIĘ…

Gamescom już niedługo! Oznacza to, że podczas targów 20-22 sierpnia, Klabater ogłosi nadchodzące tytuły oraz odda w ręce swoich gości grywalne dema trzech najbliższych premier. Odwiedź nas na Gamescom!

Korzenie Klabatera wywodzą się z CD Projektu i nasza miłość do gier z ciekawymi historiami to element tego dziedzictwa. Dlatego z każdym rokiem coraz pewniej obieramy kurs na porywające historie w grach, które wydajemy, ale i tych które tworzymy – niezależnie od gatunku. Tak było w przypadku We. The Revolution, naszego ostatniego indie-hitu o życiu sędziego w czasach krwawej Rewolucji Francuskiej. Tak jest również w przypadku naszych nowych gier – chcemy opowiadać Wam ciekawe historie, nierzadko inspirowane wydarzeniami historycznymi.
Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko na Gamescom, gdzie przedstawimy nasze nowe historie. Ale na opowiadaniu się nie skończy – wszystkie trzy prezentowane przez nas gry dostępne będą w wersji grywalnej.
Znajdziecie nas w przestrzeni B2B, Hala 4.1, stoisko B43/C48 (tuż obok stoiska CD Projekt RED;). W razie zainteresowania bardzo prosimy o kontakt w celu umówienia spotkań.

Oto historie, które chcemy Wam opowiedzieć:

Crossroads Inn (hands-on)

Crossroads Inn jest naszym własnym, ambitnym tytułem, który w unikalny sposób łączy klasyczny management sim w czasie rzeczywistym z elementami znanymi z klasycznych tytułów RPG (pomyśl o wersji fantasy The Sims z połączonej z elementami narracji Baldur’s Gate). Gra została po raz pierwszy zaprezentowana na zeszłorocznym Gamescomie, teraz chcielibyśmy, abyście wypróbowali tytuł już w wersji hands-on.
Na grę składają się dwa zupełnie odmienne tryby oferujące zupełnie inną rozgrywkę: Tryb fabularny z  kampanią RPG oraz tryb Sandbox przeznaczony dla fanów typowych gier symulacyjnych. Crossroads Inn już kilka miesięcy temu zwrócił na siebie uwagę udaną kampanią crowdfundingową na Kickstarterze, którą wsparło prawie 1300 osób z 48 różnych krajów.

Skyhill: Black Mist (hands-on)

Oryginalny Skyhill zadebiutował w 2015 roku i do dziś sprzedał się w ponad 200 000 kopiach na komputerach PC i konsolach! Skyhill: Black Mist to nie tylko zwykły sequel – gra została znacznie rozbudowana niemal na wszystkich polach, dodano zaawansowaną mechanikę craftingu i elementy znane z gier typu stealth action – a wszystko tym razem osadzone w pełnym środowisku 3D.
Wielki budynek korporacyjno-mieszkalny, Skyhill Condominium, został nawiedzony przez szalonych kultystów i dzikie monstra. Twoje zadanie jest – wydawałoby się proste – ocalić siebie i swoje dziecko. W obrębie budynków infrastruktury osiedla – takich jak szkoła, centrum handlowe, salonik biznesowy, kino czy podziemny parking, będziesz musiał stale szukać leków, zbierać i zarządzać zasobami, tworzyć nowe narzędzia i bronie, aby przetrwać tak długo, jak to możliwe w tym wrogim środowisku. Nic nie będzie takie jak się wydaje – spróbuj odróżnić rzeczywistość od iluzji, prawdę od fałszu, a może uda ci się rozwiązać tajemnicę pochodzenia ciemnej mgły.

Obejrzyj trailer Skyhill

Help Will Come Tomorrow (hands-off/hands-on)

Help Will Come Tomorrow zostanie oficjalnie ogłoszone na początku sierpnia, ale już teraz chcemy zaprosić Was na pierwszą grywalną prezentację. W Klabaterze myślimy o tej grze jako o „duchowym następcy” We. The Revolution. To nieco inny gatunek, ale pod względem historycznym to równie ponura i poruszająca opowieść o trudnych czasach niepokojów społecznych – tym razem w Rosji, tuż przed rozpoczęciem rewolucji bolszewickiej. Znajdziecie tu m.in. bohaterów inspirowanych barwnymi i kontrowersyjnymi postaciami historycznymi, takimi jak Lenin czy Hemingway.
Grupa pasażerów, którzy przeżyli terrorystyczny atak na kolej transsyberyjską, musi przetrwać w surowym klimacie, dopóki nie nadejdzie pomoc. Stając w obliczu wielu niebezpieczeństw, słabości, a przede wszystkim własnej psychiki, ludzie z różnych klas społecznych i ekonomicznych będą musieli współpracować i podejmować decyzje, które często będą sprzeczne z ich przekonaniami, wystawiając je na próbę, albo całkowicie je łamiąc.
Podstawowa mechanika gry będzie koncentrować się na przetrwaniu postaci (zaspokajanie podstawowych potrzeb, gromadzenie zasobów, rozbudowa obozu, dbałość o bezpieczeństwo), ale gracz szybko odkryje, że aby wygrać, potrzebuje czegoś więcej: zbudować relacje między bohaterami, łagodzić konflikty i dbać o morale całego obozu. Możesz wybrać działanie samolubne, ale to właśnie współpraca pozwoli ci wygrać i przeżyć.

Z radością przywitamy Cię na naszym stoisku Gamescom – dlatego prosimy o informację odnośnie Twojej dostępności!

Na tej stronie korzystamy z narzędzi, które przechowują małe pliki (cookie) na Twoim urządzeniu. Pliki cookie są zwykle używane do umożliwienia prawidłowego działania witryny (pliki cookie techniczne), generowania raportów dotyczących korzystania z nawigacji (statystyki plików cookie). Możemy bezpośrednio korzystać z plików cookie technicznych, ale masz prawo zdecydować, czy włączyć lub nie pliki cookie statystyczne.